|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
 |
Stronghold Crusader, Warchest i Extreme - Nowe zamki dla przeciwników!
Odyn - 9 Czerwiec 09, 21:27 Temat postu: Nowe zamki dla przeciwników! Na forum Firefly Studios niedawno zakończono konkurs na nowych przeciwników stworzonych przy pomocy Modding Utilities. Poniżej zamieszczam wszystkie nadesłane do nich i zakwalifikowane prace:
Marszałek 1 - Grand Emperor (autor)
Marszałek 2 - Anthony Hatcher
Marszałek 3 - Anthony Hatcher
Saladyn 1 - Lord of Hell
Saladyn 2 - Anthony Hatcher
Saladyn 3 - Seigneur des Louprs Noirs
Wilk 1 - Art of Math
Wilk 2 - Joe Alba
Wilk 3 - Barbarius and Vovvy
Wilk 4 - Seigneur des Louprs Noirs
Nie testowałem jeszcze tych plików, ale na pewno działają. Aby zmierzyć się z swoim ulubionym przeciwnikiem dysponującym nowym zamkiem należy ściągnąć plik .aiv (kliknij PPM na obrazek i "Zapisz element docelowy jako...") i podmienić go z tym znajdującym się w folderze aiv gry. Zalecam zrobić kopię zapasową...
jankes1124 - 9 Czerwiec 09, 22:25
Zamki piękne... Pewnie trudno będzie je zdobyć, ale zobaczy się... Za niedługo pobieram zameczki
Maciek - 10 Czerwiec 09, 07:27
Na stronghold heavengames też umieszczają fajne zameczki Szczura, Węża, Wieprza i kalifa.
jankes1124 - 10 Czerwiec 09, 10:08
Te zamki u góry zajmują połowę powierzchni mapy 400x400
jankes1124 - 12 Czerwiec 09, 08:18
Zauważcie, że wykorzystane są te najbardziej wytrzymałe wieże... No i jest jeszcze obserwacyjna...
Percival - 12 Czerwiec 09, 09:35
Fajne zamki... Mnie podobają się wszystkie, choć takie "super" to chyba nie są. Szkoda tylko, że nie można robić nowych botów, tylko trzeba edytować innych.
jankes1124 - 12 Czerwiec 09, 10:58
Tengu napisał/a: | nie można robić nowych botów |
Nooooo dokładnie...
xSoNyx - 13 Czerwiec 09, 20:58
Ładne zameczki może sam się pobawię w takie coś i zrobię coś od siebie
Marori - 13 Czerwiec 09, 23:27
Zgadzam się, piękne zameczki !. teraz to będzie gra! Kto wie może i ja cuś drapne ,
jankes1124 - 14 Czerwiec 09, 08:04
Ciekaw jestem ile nam zajmie zajęcie takich trzech zamków...
ponceriusz - 14 Czerwiec 09, 15:06
Zostaw marzenia dla siebie...
Te zamki są zbyt duże w porównaniu z oryginalnymi zamkami przeciwników, nie skończyliby ich w skirmish przed czyimś atakiem, chyba, że wszyscy by mieli takie ogromne.
Cytat: | Maciekolos, mógłbys dać stronke z mapami do pobrania o których ty mówisz? |
No też chciałbym wiedziec ( ten fragment tego postu to tylko przypomnienie ).
PS chyba stronkę z zamkami...
Pawel19M - 28 Sierpień 09, 14:12
A nie można pobrać trzech zamków Wilka czy tak ? Tylko jeden z tych trzech ?
Lord Smerf - 28 Sierpień 09, 14:15
Nie rozumiem pytania... Pobrać można wszystkie zamki, można je też edytować lub stworzyć nowe... Napisz trochę czytelniej.
Pawel19M - 28 Sierpień 09, 14:16
No bo np Wilk ma zawsze jeden i ten sam zamek więc jak mogę pobrać 3 różne zamki na raz i podmienić ? To w końcu jak, pobiorę te 3 zamki i Wilk będzie robił na różnych mapach 3 różne zamki ?
Lord Smerf - 28 Sierpień 09, 14:19
Właśnie Wilk tworzy wiele typów zamków, te trzy trzeba podmienić z trzema istniejącymi w folderze aiv . Wilk będzie tworzył je w zależności od typu mapy i ilości posiadanych materiałów.
|
|