Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 9 Czerwiec 09, 21:27 Nowe zamki dla przeciwników!
Na forum Firefly Studios niedawno zakończono konkurs na nowych przeciwników stworzonych przy pomocy Modding Utilities. Poniżej zamieszczam wszystkie nadesłane do nich i zakwalifikowane prace:
Marszałek 1 - Grand Emperor (autor)
Marszałek 2 - Anthony Hatcher
Marszałek 3 - Anthony Hatcher
Saladyn 1 - Lord of Hell
Saladyn 2 - Anthony Hatcher
Saladyn 3 - Seigneur des Louprs Noirs
Wilk 1 - Art of Math
Wilk 2 - Joe Alba
Wilk 3 - Barbarius and Vovvy
Wilk 4 - Seigneur des Louprs Noirs
Nie testowałem jeszcze tych plików, ale na pewno działają. Aby zmierzyć się z swoim ulubionym przeciwnikiem dysponującym nowym zamkiem należy ściągnąć plik .aiv (kliknij PPM na obrazek i "Zapisz element docelowy jako...") i podmienić go z tym znajdującym się w folderze aiv gry. Zalecam zrobić kopię zapasową...
Ostatnio zmieniony przez Odyn 15 Czerwiec 09, 20:12, w całości zmieniany 1 raz
Zamki piękne... Pewnie trudno będzie je zdobyć, ale zobaczy się... Za niedługo pobieram zameczki
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Na stronghold heavengames też umieszczają fajne zameczki Szczura, Węża, Wieprza i kalifa.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Te zamki u góry zajmują połowę powierzchni mapy 400x400
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Zauważcie, że wykorzystane są te najbardziej wytrzymałe wieże... No i jest jeszcze obserwacyjna...
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Fajne zamki... Mnie podobają się wszystkie, choć takie "super" to chyba nie są. Szkoda tylko, że nie można robić nowych botów, tylko trzeba edytować innych.
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Ciekaw jestem ile nam zajmie zajęcie takich trzech zamków...
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 27 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 14 Czerwiec 09, 15:06
Zostaw marzenia dla siebie...
Te zamki są zbyt duże w porównaniu z oryginalnymi zamkami przeciwników, nie skończyliby ich w skirmish przed czyimś atakiem, chyba, że wszyscy by mieli takie ogromne.
Cytat:
Maciekolos, mógłbys dać stronke z mapami do pobrania o których ty mówisz?
No też chciałbym wiedziec ( ten fragment tego postu to tylko przypomnienie ).
No bo np Wilk ma zawsze jeden i ten sam zamek więc jak mogę pobrać 3 różne zamki na raz i podmienić ? To w końcu jak, pobiorę te 3 zamki i Wilk będzie robił na różnych mapach 3 różne zamki ?
Właśnie Wilk tworzy wiele typów zamków, te trzy trzeba podmienić z trzema istniejącymi w folderze aiv . Wilk będzie tworzył je w zależności od typu mapy i ilości posiadanych materiałów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum